Number of the records: 1  

Myslete jednoduše

  1. Author Segall, Ken (Author)
    TitleMyslete jednoduše : jak chytří porážejí komplikovanost / Ken Segall ; překlad: Romana Hegedüsová
    Uniform title Think simple. Česky
    Other author Hegedüsová, Romana (Translator)
    Issue1. vydání
    Issue stat.Brno : BizBooks, 2016
    Phys.des.246 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-265-0523-5 Kč 369.00
    NotePřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    Subj. Headings podnikový management * marketing * tvůrčí myšlení * úspěch v podnikání
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658 * 658.8 * 159.954/.955 * 658:17.024.4 * (0.062)
    AnnotationKen Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás – jeho kniha „Šíleně jednoduché: Posedlost jako základ úspěchu Apple“ vyšla před časem česky a byla doprovázena u nás, obdobně jako všude ve světě, velkým pozitivním ohlasem.Letošní novinka „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“ byla v červnu uvedena na pulty amerických knihkupců a byla vřele přijata v klasických i sociálních médiích. Jeden komentář za všechny (od Steve Haydena, bývalého top manažera Ogilvy & Mather): “Oblíbený komunikační poradce Steve Jobse vytvořil příručku, kterou by si měl přečíst každý, kdo si chce zjednodušit svoji cestu k úspěchu. Ken Segall shromáždil nejlepší know-how z různých odvětví od leaderů z celého světa a kombinuje je se svými zkušenostmi z raketové jízdy s firmou Apple – od boje za přežití až po získání globální tržní dominance.” Ken Segall uvádí svoji novou knihu tím, že jednoduchost představuje ve světě obchodu pravděpodobně nejsilnější zbraň. Dokáže získat zákazníky, motivovat zaměstnance, překonat konkurenci a přimět lidi i firmy jednat účinně a inovativně. Stojí to ale námahu, prostě „jednoduchost není nic jednoduchého“. Autor v 7 kapitolách své nové knihy odhaluje její tajemství a vysvětluje na názorných příkladech, že jednoduchost musí být součástí firemní strategie, věcí top managementu i celého týmu a – v neposlední řadě – být prostě elegantní.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 353300Půjčovna literaturymístní sklad
    Myslete jednoduše

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.