Number of the records: 1
Strategický marketing
Author Dědková, Jaroslava, 1967- (Author) Title Strategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková Other corp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu (Publisher) Issue Vydání 1. Issue stat. Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017 Phys.des. 147 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7494-353-9 Kč 98.00 Note Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu Obsahuje bibliografii Určeno pro studenty Ekonomické fakulty TUL Subj. Headings strategický marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.21 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 362839 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1