Number of the records: 1
Marketingová komunikace v místě prodeje
Author Jesenský, Daniel (Author) Title Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv Portion of title POP, POS, in-store, shopper marketing Issue První vydání Issue stat. Praha : Grada, 2018 Phys.des. 504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm ISBN 978-80-271-0252-5 Kč 495.00 Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 * 366.1 * 339.37 * (048.8:082) Annotation Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Country Czech Republic Language Czech Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 363292 Půjčovna literatury místní sklad J 363292 a Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1