Number of the records: 1
Marketing
Author Moudrý, Marek, 1974- (Author) Title Marketing : základy marketingu / Marek Moudrý Varying form of title Marketing - základy marketingu Issue Aktualizované 4. vydání Issue stat. Prostějov : Computer Media, 2018- Phys.des. svazky : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 30 cm ISBN 978-80-7402-361-3 Note Obsahuje bibliografie Contains díl 1. učebnice studenta 1 -- díl 2. učebnice studenta 2 -- učebnice učitele. 2018. 160 stran Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice středních škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * (075.3) Country Czech Republic Language Czech Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps References Souborný záznam: použijte odkaz na záznam dílu Parts Marketing :. Díl 1./Díl 2. References (1) - Part
Number of the records: 1