Number of the records: 1
Marketing
Title Marketing : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík ... [et al.] Other author Vaculík, Josef, 1938-2013 (Author) Berka, Aleš, 1981- (Author) Kuběnka, Michal, 1979- (Author) Other corp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta Issue Vyd. 1. Issue stat. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005 Phys.des. 2 sv. (108, 113 s.) : il. ; 30 cm ISBN 80-7194-812-8 Kč 138,00 80-7194-821-7 Kč 143,00 Note 300 výt.. Autoři 2. dílu: Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka. Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní Subj. Headings marketing * 7 marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 * 339.138 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1