Number of the records: 1  

Marketing

  1. TitleMarketing : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík ... [et al.]
    Other author Vaculík, Josef, 1938-2013 (Author)
    Berka, Aleš, 1981- (Author)
    Kuběnka, Michal, 1979- (Author)
    Other corp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005
    Phys.des.2 sv. (108, 113 s.) : il. ; 30 cm
    ISBN80-7194-812-8 Kč 138,00
    80-7194-821-7 Kč 143,00
    Note300 výt.. Autoři 2. dílu: Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka. Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní
    Subj. Headings marketing * 7 marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8 * 339.138 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.