Search results

Records found: 21  
Your query: Author Sysno = "^kl_us_auth p0006110^"
  1. Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  V Praze :  Oeconomica,  2012 .  319 s.   [1, currently available 1]
    Homo spotřebitel
  2. Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  V Praze :  Oeconomica,  2009 .  206 s.   [1, currently available 1]
    Homo spotřebitel
  3. Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  194 s.   [1, currently available 1]
    Marktforschung in deutscher Sprache
  4. Spotřebitel : chování spotřebitele a jeho výzkum / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  254 s.   [1, currently available 1]
    Spotřebitel
  5. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  V Praze :  Oeconomica,  2004 .  243 s.  
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
  6. Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Oeconomica,  2004 .  215 s.  
    Výzkum trhu v německém jazyce
  7. Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. II. díl / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Oeconomica,  2003 .  91 s.   [1, currently available 1]
    Výzkum trhu v německém jazyce
  8. Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. 1. část / Hilda Bártová .  Praha :  Oeconomica,  2002 .  47 s.   [1, currently available 1]
    book
  9. Speciální seminář Výzkum trhu [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / [autoři textu] Oldřich Vávra, Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  Praha :  [Oeconomica],  2002 .  1 elektronický optický disk (CD-ROM)   [1, currently available 0, at library only 1]
    computer file
  10. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  Praha :  Vysoká škola ekonomická,  2002 .  209 s.   [1, currently available 1]
    Chování spotřebitele a výzkum trhu

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.