Search results
- Moderní řízení nákupu podniku / Jan Tomek, Jiří Hofman . Praha : Management Press, 1999 . 276 s. [2, currently available 2]
- Nákupní marketing / Gustav Tomek, Jan Tomek . Praha : Grada, 1996 . 173 s. [1, currently available 1]
- Marketingová strategie podniku / Jan Tomek . Praha : Management press, 1992 . 179 s [1, currently available 1]
- Zásady tvorby marketingové strategie / Jan Tomek . Praha : Institut řízení, 1991 . 69 s. [2, currently available 2]
- Marketing podniku : Marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podniku / Jan Tomek Jan Tomek . Praha : Aleko, 1990 . 115 s. [1, currently available 1]
- Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu : (příručka) / J. Tomek, K. Macoun, V. Mašek . Praha : Technickoekonomický výzkumný ústav hutního průmyslu, 1990 121 stran
- Odbyt a zásobování v podmínkách přestavby : Celost. konf. Karlovy Vary 1989, ČV komitétu manipulace s materiálem ČSVTS [a] Dům techniky ČSVTS Praha [Sborník referátů]. Díl 1. / Úvod Jan Tomek ; Jan Tomek . Praha : Dům techniky ČSVTS, 1989 . 158 s. [1, currently available 1]
- Základy socialistické racionalizace : Učebnice pro specializační a zdokonalovací pomaturitní studium absolventů stř. škol / Radim Vlček . Praha : SPN, 1988 . 118 s. [1, currently available 1]
- Řízení materiálového hospodářství v podniku : Celost. vysokošk. příručka pro stud. vys. škol ekon. / Jan Tomek... [aj.] Jan Tomek . Praha : Bratislava : SNTL ; Alfa, 1987 . 373 s. [1, currently available 1]
- Úkoly a problémy hmotných vztahů : Seminář Praha 1987, Dům techniky ČSVTS Praha Sborník referátů / Úvod Jan Tomek ; Jan Tomek . Praha : Dům techniky ČSVTS, 1987 . 183 s. [1, currently available 1]