Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kl_us_auth 0242934 xodb^"
  1. Various aspects of industrial equity investments in the CEE countries / Tomáš Krabec, Romana Nývltová .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2009 .  16 s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    Various aspects of industrial equity investments in the CEE countries
  2. Marketing v automobilovém průmyslu : sborník příspěvků : [18. září 2009, Vzdělávací centrum Na Karmeli, Mladá Boleslav] / Pavel Štrach (editor) ; [pořadatel Škoda Auto Vysoká škola] .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2009 .  77 s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    Marketing v automobilovém průmyslu
  3. Cizí jazyk v podnikové praxi - jak prezentovat a vést obchodní jednání v německém a anglickém jazyce / Martina Žáčková .  Mladá Boleslav :  Škoda Auto Vysoká škola,  2009 .  43 s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    Cizí jazyk v podnikové praxi - jak prezentovat a vést obchodní jednání v německém a anglickém jazyce
  4. Marketing v automobilovém průmyslu : sborník příspěvků : [26. září 2008, Vzdělávací centrum Na Karmeli, Mladá Boleslav] / Pavel Štrach (editor) ; [pořadatel Škoda Auto a.s., Vysoká škola] .  Mladá Boleslav :  Škoda Auto Vysoká škola,  2008 .  53 s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    Marketing v automobilovém průmyslu
  5. Institutional relations betweem lobby and EU bodies: the question of transparency / Šárka Laboutková .  Mladá Boleslav :  Škoda Auto Vysoká škola,  2008 .  25 s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    Institutional relations betweem lobby and EU bodies: the question of transparency
  6. Výchozí úvahy o problematice ocenění nekotovaných společností v České republice / Tomáš Krabec, Romana Nývltová, Jiří Fajkus .  Mladá Boleslav :  Škoda Auto Vysoká škola,  2008 .  34 s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    Výchozí úvahy o problematice ocenění nekotovaných společností v České republice
  7. Brand management - Značka jako nehmotné aktivum firmy / Marie Hesková .  Mladá Boleslav :  Škoda Auto Vysoká škola,  2008 .  37 s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    Brand management - Značka jako nehmotné aktivum firmy
  8. Specifika a postupy value based managementu v podnicích automobilového průmyslu / Tomáš Krabec ... [et al.] .  Mladá Boleslav :  Škoda Auto Vysoká škola,  2008 .  45 s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    Specifika a postupy value based managementu v podnicích automobilového průmyslu
  9. Metody a nástroje v projektovém řízení / Drahoslav Dvořák .  Mladá Boleslav :  ŠkodaAuto Vysoká škola,  2007 .  [43] s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    Metody a nástroje v projektovém řízení
  10. Have central and eastern European governments their exchange rate foster-children? : sectoral approach in the political economy of exchange rate in central and eastern European countries / Jaromír Šindel .  Mladá Boleslav :  Škoda auto Vysoká škola,  2007 .  35 s.   [1, currently available 0, at library only 1]
    book

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.