Search results
- Mezinárodní marketing / Hana Machková, Martin Machek . Praha : Grada Publishing, 2021 208 stran [1, currently available 0]
- International marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook . Prague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016 245 stran [1, currently available 1]
- Mezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková . Praha : Grada, 2015 . 194 s. [1, currently available 1]
- Mezinárodní obchodní operace / Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv . Praha : Grada, 2014 . 256 s. [1, currently available 1]
- International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv . V Praze : Oeconomica, 2010 . 191 s. [1, currently available 1]
- Mezinárodní obchodní operace / Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv . Praha : Grada, 2010 . 240 s. [2, currently available 2]
- Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková . Praha : Grada, 2009 . 196 s. [2, currently available 2]
- Mezinárodní konkurenceschopnost podniků po vstupu do EU / Hana Machková, Josef Taušer a kolektiv . Praha : Oeconomica, 2007 . 205 s. [1, currently available 1]
- Mezinárodní obchodní operace / Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv . Praha : Grada, 2007 . 242 s. [2, currently available 2]
- Mezinárodní marketing / Hana Machková . Praha : Grada, 2006 . 205 s. [1, currently available 1]