Search results
- Průmysl 4.0, aneb, Nikdo sám nevyhraje / Gustav Tomek, Věra Vávrová . [Průhonice] : Professional Publishing, 2017 200 stran [2, currently available 1, at library only 1]
- Integrované řízení výroby : od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : Grada, 2014 . 366 s. [2, currently available 2]
- Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti / Gustav Tomek, Věra Vávrová . [Praha] : Professional Publishing, 2012 . 262 s., [2] složené l. obr. příl. [1, currently available 1]
- Marketing od myšlenky k realizaci / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : Professional Publishing, 2011 . 344 s. [1, currently available 1]
- Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : C.H. Beck, 2009 . xvii, 240 s. [1, currently available 1]
- Marketing od myšlenky k realizaci / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : Professional Publishing, 2007 . 308 s. [2, currently available 2]
- Řízení výroby a nákupu / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : Grada, 2007 . 378 s. [2, currently available 2]
- Lösung von Marketing-Schnittstellen / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Mladá Boleslav : ŠkodaAuto Vysoká škola, 2006 . 26 s. [1, currently available 0, at library only 1]
- Střety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi / Gustav Tomek, Věra Vávrová . V Praze : C.H. Beck, 2004 . xvii, 216 s. [2, currently available 2]
- Marketing v energetice / Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček . Praha : Grada, 2002 . 246 s. [1, currently available 1]