Number of the records: 1  

Marketing

  1. Author Moudrý, Marek, 1974- (Author)
    TitleMarketing : základy marketingu / Marek Moudrý
    Varying form of titleMarketing - základy marketingu
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Kralice na Hané : Computer Media, 2008
    Phys.des.3 sv. : il. (převážně barev.) ; 30 cm
    ISBN978-80-7402-000-1
    978-80-7402-001-8
    978-80-7402-002-5
    NoteObsahuje bibliografie
    Containsdíl 1. [učebnice studenta 1]. 80 s. -- díl 2. [učebnice studenta 2]. 80 s. -- [učebnice učitele]. 160 s.
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice středních škol * metodické příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC339.138 * 658.8 * (075.3) * (072)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URL Obsah - díl 1. Obsah - díl 2. Obsah - učitel
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    ReferencesSouborný záznam: použijte odkaz na záznam dílu
    PartsMarketing :. Díl 1, Základy marketingu, Marketing :. Díl 2., Základy marketingu
    Marketing :
    References (3) - Part
    View book information on page www.obalkyknih.cz

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.