Number of the records: 1
Marketing
Author Moudrý, Marek, 1974- (Author) Title Marketing : základy marketingu / Marek Moudrý Varying form of title Marketing - základy marketingu Issue Vyd. 1. Issue stat. Kralice na Hané : Computer Media, 2008 Phys.des. 3 sv. : il. (převážně barev.) ; 30 cm ISBN 978-80-7402-000-1 978-80-7402-001-8 978-80-7402-002-5 Note Obsahuje bibliografie Contains díl 1. [učebnice studenta 1]. 80 s. -- díl 2. [učebnice studenta 2]. 80 s. -- [učebnice učitele]. 160 s. Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice středních škol * metodické příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 * 658.8 * (075.3) * (072) Country Czech Republic Language Czech URL Obsah - díl 1. Obsah - díl 2. Obsah - učitel Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps References Souborný záznam: použijte odkaz na záznam dílu Parts Marketing :. Díl 1, Základy marketingu, Marketing :. Díl 2., Základy marketingu Marketing : References (3) - Part
Number of the records: 1